۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۵۶۲۹

انتقاد آیت الله ممدوحی از کمرنگ شدن امر به معروف در جامعه

انتقاد آیت الله ممدوحی از کمرنگ شدن امر به معروف در جامعه
عضو جامعه مدرسین با انتقاد از کمرنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید کرد که فرهنگ امر به معروف باید در جامعه تقویت شده و آمران به معروف حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر در نشست هفتگی جامعه مدرسین قم که با حضور مسؤولان قضایی قم برگزار شد، با بیان اینکه قانون احیای حقوق عامه باید برای مردم تفهیم شود، گفت: برخی امر به معروف و نهی از منکر را سلب آزادی خویش توصیف می کنند.

آیت الله ممدوحی بیان کرد: حوزه های علمیه و همچنین دستگاه قضا، باید قانون احیای حقوق عامه برای مردم تببین کنند و مردم بدانند که خانمی با وضعیت نامناسب در انظار عمومی حضور می یابد حقوق دیگران را تضییع کرده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان کرد: ناامنی در جامعه تنها زورگیری و به کار بردن اسلحه نیست بلکه یکی از مصادیق نا امنی این است که امر به معروف را سلب آزادی توصیف کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه قم با انتقاد از کمرنگ شدن امر به معروف در جامعه گقت: متأسفانه وضعیت به گونه ای پیش رفته که افراد جرأت امر به معروف در جامعه را نداشته باشند چرا که همیشه آمران به معروف محکوم می شوند.

وی با بیان اینکه برخی ماموریت ویژه ای برای گسترش ناهنجاری در کشور بر عهده دارند، ابراز کرد: باید هوشیار و مراقب باشیم تا عده ای فضای شهرهای کشور به ویژه قم که جایگاهی ویژه دارد را دچار خدشه نکنند./998/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 10
میثم صدیقیان
ارسال نظرات